UW VOORDEEL

OTOB treedt op als adviesbureau en controleur op het gebied van ontzorging van eigenaren en beheerders voor het onderhoud van hun gebouwen.

Er is een samenwerkingsverband met een aantal gerenommeerde, vaste partners om de werkzaamheden uit te voeren en een kwaliteitsgarantie te kunnen afgeven. Duidelijk moet zijn dat OTOB een adviserende en toezichthoudende rol aanneemt, en de verantwoording bij het uitvoerende bedrijf ligt, dit voorkomt rompslomp en afschuiving en zorgt voor een lagere prijs.

OTOB is ervaren in de adviserende rol naar projectontwikkelaars, woningcorporaties, overheidsinstellingen en VVE ’s. Niet alleen op het gebied van tekening, bestek en nieuwbouwcontrole , maar vooral ook in combinatie met renovatie, herstel, onderhoud of aanbouwwerkzaamheden. Hierbij is een landelijke dekking aangeboden.

Wat zijn de voordelen voor u als consument bij OTOB ?

De aannemer bespaart de overheadkosten van een volledige vertegenwoordiger met auto,telefoon en werkplek. Deze besparende kosten schelen u in de eindafrekening van uw kosten.

U heeft geen last van het “winst – over –winst – principe”. Waarbij een onderaannemers prijs (die al berekend is met algemene kosten, winst en risico) door de hoofdaannemer nogmaals verhoogd wordt met de zelfde percentage.

U betaalt bij OTOB éénmalig de algemene kosten winst en risico.

Door het samenwerkingsverband tussen de verschillende partners kan er efficiënter gewerkt worden. Dit scheelt u als consument tijd en geld.